אחסון נעליים – כל הפתרונות

אחסון הנעליים שלנו היה מאז ומתמיד סוגיה מורכבת בתחום עיצוב הבית. מצד אחד, להשאיר אותן זרוקות בכניסה לבית זה לא אסתטי במיוחד, ומצד שני – מגוון ארונות הנעליים מוגבל, והם לא תמיד מעוצבים על פי הטעם האישי שלנו. אז מלבד הפתרון הקלאסי של הארונות הסטנדרטיים, קיימות היום אפשרויות אחסון רבות, ועם מעט יצירתיות ניתן ליצור גם מראה מעניין שישתלב היטב בסגנון הכללי של הבית.

ארון אחסון

אם אתם מחפשים פתרון זמין ופשוט, ארון אחסון זאת האופציה הטובה ביותר. תוכלו לבחור בארון סגור הכולל דלתות מראה, כך שתוכלו לנעול את הנעליים ולסקור את דמותכם במראה לפני שאתם יוצאים מהבית. ארונות מסוג זה יכולים להיות פרקטיים במיוחד משום שהם יאפשרו לכם לאחסן גם פריטים נוספים כגון כלי ניקיון, ניירות טואלט וכיוצא בזה. עם זאת, שימו לב שארון אחסון עלול לתפוס מקום רב בבית ועל כן עלול ליצור מראה "כבד" או עמוס. אם יש לכם נישה מתאימה בכניסה לבית – מצוין! אך אם הארון חוסם את הכניסה או נראה "תקוע" כדאי לחפש פתרון אחסון אחר.

על הספסל

יש לכם בכניסה לבית קיר לבן שאתם לא בטוחים מה לעשות איתו? זה הזמן לטאצ' יצירתי. תוכלו לדוגמה לרכוש ספסלי עץ ישנים, לחדש את המראה הטבעי שלהם או לצבוע אותם בגוונים שמחים, ולהכין מתלה קיר ייחודי לנעליים. אפשרות נוספת היא לבחור במדפי עץ בגוון עשיר ועמוק ולהתקין אותם על הקיר. כדאי להקדיש את המדפים התחתונים לילדים, וכך לאפשר להם גישה נוחה לנעליים שלהם.

בשקיפות מלאה

ישנם אנשים שעבורם נעליים הם אהבה אמיתית. הם בוחרים בקפידה כל זוג חדש ודואגים לטפח אותם ולשמור על המראה שלהם. במובן מסוים, הנעליים הם בעיניהם יצירת אומנות, ובמקרה הזה – למה להסתיר אותן? לכן, במקום רהיטים סטנדרטיים לאחסון נעליים, תוכלו לבחור בארגוניות לנעליים שניתן לתלות על הקיר. זה אולי פחות יתאים לעיטור חדרי שינה, אך זה עשוי להיראות נפלא בכניסה לבית. בדרך כלל תוכלו למצוא ארגוניות שקופות, אך מי שמעוניין, יכול גם להרכיב כוורת מעץ ולהציג בה את היצירות.

שידת מגירות

לסיום נציג אפשרות נוספת, שבדומה לארון אחסון, גם היא לא מצריכה הכנות רבות. הכוונה היא לשידת מגירות שאינה מיועדת בהכרח לנעליים. אם יש לכם לדוגמה שידת החתלה ישנה שאתם לא משתמשים בה או שידת מגירות אחרת, תוכלו להשתמש בה לצורך אחסון נעליים. אפשר כמובן לחדש את המראה שלה, לצבוע או להחליף את הידיות, וכך להתאים אותה לסגנון העיצוב של הבית. אם אתם אוהבים מראה וינטג' תוכלו אולי לבחור רהיטים במראה עתיק או אולי אפילו שידת קטלוג לספרייה, אם גודל התאים מתאים לכם. רק שימו לב – אם בחרתם ברהיט שאינו מיועד לאחסון נעליים, יש לוודא שהמידות שלו אכן מתאימות ונוחות לכם.